niedziela, 4 maja 2014

Take a bow...

 
Weekend majowy zaczął się dla mnie wspaniale, 4 dni wolnego spędzone z bliskimi - nie ma nic lepszego. Było bardzo pracowicie bo odnawialiśmy naszą działkę, ale znaleźliśmy również czas na spacer na starówce z moim rodzeństwem. Laura obudziła we mnie chęć publikowania ootd i dzięki niej dziś możecie oglądać naszą wspólną pracę, zdjęcia na spontanie zawsze wychodzą najlepiej, mam nadzieje, że mój strój przypadł wam do gustu, koniecznie dajcie znać, Buziaki!















fot: Laura Ogrodowczyk

torebka - szafomania.pl
tunika - New Look via ASOS.com
getry - H&M
bransoletki - perera.pl
szpilki Pepe Jeans - schaffashoes.pl

30 komentarzy:

  1. piękna jak zawsze! makijaż, outfit no i torebka świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw, bardzo fajnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo proszę kto się pojawił :)))
    Piękne buty. Wygodne? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, ta tunika dodała Ci 10 kg. Bardzo podoba mi się torebka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenko, wyglądasz prześlicznie! Jesteś taka promienna i naturalna! Bardzo się cieszę, że powoli wracasz do nagrywania i blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie ;) Fajna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie! W końcu się doczekałam postu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tunika jest rewelacyjna! ;) Bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiam cieplutko;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie i zupełnie nie rozumiem dlaczego masz jakiekolwiek kompleksy. Jakiś czas temu obejrzałam Twój haul ciuchowy i byłam bardzo zasmucona Twoim przygnębieniem. Jesteś piękną, wartościową i przemiłą osobą, a Twoja figura jest kobieca i baaaardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem takiego samego zdania, jak JaKasiaK :) piękna z Ciebie kobieta! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podobają mi się buty, takie własnie bym chciała :)

    http://themysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie, tylko ja bym dodała jakiś paseczek,żeby podkreślić talię. Ale bez tego też ślicznie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze piękna, świetna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie! Mam nadzieję, że teraz będzie pojawiać się więcej OOTD i inne wpisy. Laura w filmiku z haul'em wspominała, że u Ciebie też pewnie się taki pojawi, więc czekam niecierpliwie! ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. slicznie wyglasz ty i twoj stroj <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzena, możesz podać link do tej tuniki, bo kompletnie nie mogę jej znaleźć na stronie asos. Poza tym, ślicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna tunika :)

    http://the-fit-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. łaaaał cudowna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale jesteś mega śliczna ♡ Cudna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale jesteś mega śliczna ♡ Cudna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
    Christian Louboutin Pumps 12CM Heel White Fish skin
    Christian Louboutin Pumps 12CM Leopard Pointed
    Christian Louboutin Pumps 12CM Nude Patent Pointed
    cheap christian louboutin pumps sale online and free shipping
    http://www.clsneakersmall.com

    OdpowiedzUsuń