środa, 29 października 2014

Letnie promocje jesienią. Złap okazje !!!


W prawdzie za oknem jesień w pełni, ale na stronie Schaffa
znaleźć możecie gorące promocje! Nie wiem jak wy, ale ja bardzo
często korzystam z tego typu okazji. Warto kupić jesienią
dobrej jakości buty na lato, gdyż dzięki dużym obniżkom możemy
zaoszczędzić pieniądze.

Ja osobiście uwielbiam sklep Schaffashoes. Posiadają ogromny wybór spośród
wielu moich ulubionych marek, często w promocyjnych cenach.
Czego chcieć więcej?

Pod koniec lata zakupiłam sobie cudowne sandałki TOMS.
Nie dość że pasują do wszystkiego, to jeszcze są wspaniale wykonane,
bez obaw można ja prać w pralce.

Teraz na wszystkie letnie buty  TOMS jest promocja - 50%

Dodatkowo kupując jedną parę butów marki TOMS (nawet tych w promocji),
kolejna wędruje do biednych dzieci. Cudowna akcja charytatywna dzięki
której realnie jesteśmy w stanie pomóc.


Coraz więcej dzieci w Argentynie nie musi chodzić boso :)


Zauroczyły mnie również sandałki Cross, które nie dość że wyglądają
uroczo, to są niewyobrażalnie wręcz wygodne. Stworzone ze specjalnego
rodzaju gumy, są bardzo wytrzymałe, nadają się także na basen.


Teraz na wszystkie letnie buty CROSS  jest promocja - 65%

 Ale to nie wszystko!

 Mam dla was niespodziankę, wystarczy że zostawisz komentarz, a w nim napiszesz  które buty z promocji najbardziej ci się podobają i czy takie wyprzedaże są dobrym pomysłem, czy kupujesz rzeczy mimo innej pory roku by złapać okazje?

 Na wasze odpowiedzi  czekam do 15.11. 2014 r (sobota) i 1 osoba wygra  parę butów która podała w komentarzu.

 Tu znajdziecie linki z których możecie wybierać.

 JAPONKI / KLAPKI
ESPADRYLE
SANDAŁY

Życzę powodzenia  i czekam na wasze komentarze <3



A dla osób które już myślą o jesieni mam dla was również miła wiadomość Schaffashoes  ogłosiła obniżkę 
- 30 % na nowe kolekcje

<3 wspaniale <3 

20 komentarzy:

  1. witam :)
    Bardzo podobają mi sie buty TOMMY HILFIGER MIAMI BLUE. Sa turkusowe i pewnie pięknie prezentują się na opalonej nodze.
    Korzystam z promocji poprzednich sezonów uważam że jest to dobry i tanszy sposób na rozbudowanie szafy. Ja wybieram modele bardziej klasyczne które napwena bedą pojawiały sie w kolejnych sezonach ;))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyprzedaże to doskonała okazja do zrobienia dużych zakupów za małą cenę. Upatrzony model, ale o wiele taniej niż w sezonie :) Warto jednak pamiętać by kupować rozsądnie, by nie żałować poświęconego czasu oraz wydanych pieniędzy.

    Moim zdaniem najlepiej kupować na wyprzedażach bardzo praktyczne modele - nie wychodzące nigdy z mody. Mam wtedy pewność, że będę modna i w przyszłym sezonie :)


    Dlatego produkt, który podoba mi się najbardziej to klasyczne espadryle :)

    http://schaffashoes.pl/product/45981_toms-espadryle-classics-white-canvas.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyprzedaże to jak dla mnie najlepszy czas. Często kupuje wiosna ubrania lub buty które najlepsze są na zimę. a znów jesienią na lato ;) Uwielbiam ten okres pełen wyprzedaży <3
    A znów butkami które mi się bajecznie podobają są http://schaffashoes.pl/product/46202_napapijri-espadryle-08768133-fjord-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Często kupuję buty "na przyszły rok". Można upolować prawdziwe perełki za niewielkie pieniądze.
    Często kupuję zimowe obuwie pod koniec sezonu i letnie już na jesieni.

    Gdy zobaczyłam tą parę wiedziałam, że są stworzone dla mie - cudowne kolory i dodający wzrostu fason. Cudowne <3 http://schaffashoes.pl/product/46065_liu-jo-sandaly-s14007-p0131.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobały mi się koturny Tommy Hilfiger http://schaffashoes.pl/product/45004_tommy-hilfiger%09fw56816775-estelle-20z-916-cotto.html, są w neutralnym kolorze, więc będą pasować do wielu letnich stylizacji. Poza tym uwielbiam koturny, są wygodne i dodają kilku centymetrów:) Często kupuję na wyprzedażach, na początku cierpi portfel, ale w sezonie rzeczy są jak znalazł. Bezcenne uczucie zobaczyć w sezonie rzecz w regularnej cenie, za którą dało się grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupy dla mnie nie polegają na tym, by kupować co popadnie.. ale z głową przede wszystkim. Kiedyś często, bardzo często żałowałam swoich wyborów zakupowych. Po powrocie do domu najczęściej siedziałam na kanapie i dumałam.. co mnie w 'tym' urzekło ?;/ klęska. Ale dzięki Bogu, są strony internetowe na których można robić zakupy :) przemyśleć, wyrzucić z koszyka 10 razy, ale jest to przynajmniej zakup udany - a jeszcze jak dochodzi do WYPRZEDAŻY sezonowej, w której można szaleć za grosze <3 Uważam, że warto jest kupować na takich promocjach, warto kupowac produkty, ubrania, buty uniwersalne, stonowane, które na pewno będą modne w następnym sezonie, bo takie nigdy nie przemijają ;) Kiedy juz kupuje przedsezonowe łaszki, nie mogę sie później doczekać, żeby w nie wskoczyć no i mam problem (zakupowego latania po sklepach) z główki :D
    pozdrawiam :*

    Bardzo klasyczne, pasujące do każdego stroju espadryle z tej kolekcji urzekły mnie najbardziej :) http://schaffashoes.pl/product/46201_napapijri-espadryle-08768133-taupe.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć,
    bardzo się cieszę, że tak często ostatnio pojawiają się u Ciebie posty. Tęskniłam za Tobą. :)
    Staram się, jeśli tylko w okresie przecen mam trochę wolnych pieniędzy, kupić rzeczy na kolejny sezon. Na lato w takie zimne dni kupuje się z ogromną przyjemnością i dzięki postawieniu sobie pięknych sandałów na widoku, możliwe będzie przetrwanie mroźniej zimy. Nie wszyscy mogą, tak jak mój żółw, zapaść w sen zimowy. Zabieram się za przeglądanie oferty i byle do lata! :)

    Ten model butów jest moim marzeniem od dawna. Może następnego lata będę w nich spacerowała? :)
    http://schaffashoes.pl/product/44999_tommy-hilfiger%09fw56816768-emery-50d-484-miami-blue.html

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, przejrzałam sobie cała dostępną ofertę i jednak bardziej podobają mi się te sandały:
      http://schaffashoes.pl/product/43593_armani-jeans-v5563-multicolor-blu.html

      Kobieta zmienną jest. ;)
      A najlepiej w szafie będzie mieć obie pary.

      Usuń
  8. Tak. Uwielbiam kupować rzeczy na wyprzedażach. Są duuużo tańsze. Ubrania i buty.

    Co do shaffa... podobają mi się czerwone armani jeans ale brak mojego rozmiaru więc skusiłam się na guess białe sandałki. Ale brązowe vagabond na koturnie też mnie kuszą :>

    http://schaffashoes.pl/product/44621_guess-fl2nam-lea03-owhit.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Z roku na rok obiecuję sobie, że nie dam się skusić na nowe kolekcje i będę czekać na wyprzedaże. Sama sobie tłumaczę, że lepiej poczekać i za niewielkie pieniądze kupić to, czego naprawdę brakuje w mojej szafie. Koniec końców, zwykle dostaję w sklepach małpiego rozumu, a przy wyprzedażach mój portfel świeci już pustkami :D

    Jeśli chodzi o buty, to w moim życiu mały disaster. Niezależnie od tego, czy kosztują złotych 50 czy 250, niszczę je w tempie ekspresowym. Nie pozostaje mi nic innego, jak wybierać takie modele, które zniosą mój "koński chód", a przy tym będą nadal ładnie się prezentować :))

    Z całej kolekcji najbardziej w oko wpadły mi espadryle Chambray
    http://schaffashoes.pl/product/46124_toms-espadryle-chambray.html

    OdpowiedzUsuń

  10. Dzięki Tobie też kupilam tomsy :) takie okazje warto lapac. Można kupić dobre buty duuzo taniiej. Zwlaszcza jeslo chodzi o klasykę lub szalone lato i kolory :)

    Moją uwage przykuły granatowe vagabondki :)

    http://schaffashoes.pl/product/45734_vagabond-sandaly-3736-101-28.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobiecy portfel lubi być pełny. Kobiecy portfel lubi zakupy. Trochę jak mieć ciastko i zjeść ciastko. A wyprzedaże pomagają zjeść coś słodkiego a jednocześnie zostawić trochę na później :D

    Jeśli wygrałabym to wybrałabym czarne armani. Pasowałyby idealnie do mojej kreacji na syleestra. A że jej jeszcze nie posiadam to warto zacząć. Bo dlaczego nie od butów? :)

    http://schaffashoes.pl/product/43667_armani-jeans-v55g3-nero---black.html

    OdpowiedzUsuń
  12. No wszystko świetnie, ale czy kiedyś zaczną robić buty damskie w rozmiarze 43? To smutne, że nie mogę sobie pozwolić na buty takie, jak mi się podobają :(

    OdpowiedzUsuń
  13. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Kochana Marzenko !!! Na Twoje pytanie odpowiadam: uwielbiam kupować na wyprzedażach!!! W lenie udało mi się upolować skórzane kozaczki za 199 zł przecenione z 799 zł !!! REWELACJA !!! A jaka radość po zakupie wymarzonej rzeczy i to w dodatku za CUDAŚNĄ cenę !!!

    Moje serce oraz myśli skradły UROCZE sandałki GUESS FL2MIJ/SUE03 NUDE <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak najbardziej takie wyprzedaże to strzał w 10-tkę-kupowanie letnich ubrań (zwłaszcza szortów) zimą to już u mnie swego rodzaju tradycja :) A jeśli okażą się niemodne latem? Nie przejmuję się tym-dla mnie najważniejsza jest wygoda, jakość i to, że czuję się w tych ubraniach po prostu sobą!

    http://schaffashoes.pl/product/40349_crocs-sandaly-huarache-ocean-oyster.html

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie internetowym, ale teraz na pewno się tam rozejrzę dokładnie, bo z tego co piszesz są tam naprawdę świetne promocje i okazje. ;)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem jak wy, ja lubię i korzystam z wyprzedaży. W końcu jak można sporo zaoszczędzić, to czemu nie skorzystać. Ostatnio na https://mybaze.com/pl/marki-wyprzedaze znalazłam też fajne przeceny markowych butów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja Wam przyznam szczerze, że lubię bardzo te wszystkie akcje związane z kupowaniem dla dzieciaków butów itd. Popieram. Sama nawet myślę nad tym, aby kupić kilka par na stronie https://butymodne.pl/polbuty-i-trzewiki-dzieciece-dla-dzieci-ren-but-skora-naturalna-c25960.p18.f125.html i oddać potrzebującym. Myślicie, że może być to dobry gest?

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mogę się doczekać jesieni - marzy mi się kubek gorącej czekolady, kocyk i netflix ah... ja ostatnio na wyprzedaży upolowałam świetny kapelusz od Sterkowskiego będzie cudownie komponował się z kardiganem jesiennym :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Warto poczytać o programach lojalnościowych tutaj https://zencard.pl/blog/programy-lojalnosciowe-jak-sie-w-nich-polapac-i-ktory-wybrac Można wiele zaoszczędzić. Ja korzystam od lat z takich rozwiązań

    OdpowiedzUsuń